Shëndeti

Ç’të hani për darkë kur jeni me dietë? 5 ushqime që nuk ndikojnë në peshën tuaj

Vera sapo ka nisur dhe çështja e peshës është më e diskutuar se kurrë në këtë sezon. Të gjithë duam të kujdesemi për linjat, në mënyrë që të dukemi sa më në formë në plazh, por nuk keni pse sakrifikoni vaktet tuaja për këtë gjë. Thjesht kujdesuni që t’i përzgjidhni ushqimet dhe sidomos ato që do të konsumoni në darkë.Më 

poshtë keni një listë me ushqimet që mund t’i hani në mbrëmje, pa frikën se do të ndikojnë në peshën tuaj.

Djathi

Djathi do të kënaqë receptorët tuaj të shijes dhe nuk do të jetë shumë e vështirë për trupin ta tresë atë.

Kosi

Kosi grek është perfekt për t’u konsumuar në darkë, pasi nuk përmban shumë yndyrna, por ka shumë proteina. Studimet kanë treguar se proteinat ndihmojnë trupin të djegë më shumë kalori gjatë ditës.

Biskota me drithëra

Biskotat me drithëra janë të lehta dhe përmbajnë karbohidrate të mjaftueshme për t’ju bërë të ndiheni të ngopur.

Vezët

Një vezë e zier do ju ngopë deri në mëngjes dhe nuk do të ndikojë aspak në perimetrin e belit tuaj.

Perimet

Një sallatë perimesh është shumë e mirë, pasi furnizon trupin me lëndë ushqyese pa shkaktuar probleme me shëndetin.

voradmin

Misioni i Vora News është informimi i publikut duke u nisur nga disa kritere: depolitizimi, angazhimi për paanësi dhe ndershmëri do të jetë një kategori e re dhe e identifikueshme e gazetarisë ku qëllimi i saj është të sigurojë një analizë të saktë dhe të paanshme të deklaratave, në mënyrë që të korrigjojë perceptimet e gabuara tek audienca dhe të rrisë njohuritë e publikut mbi çështje e rendesishme te aktualitetit. Gazetaria drejt rikthimit tek misioni i saj!
Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker